fredag den 20. maj 2011

nye gamle havestole

Det er dejligt at få brugt nogen af de stoffer jeg har på lager. Det er det meste af min dag gået med i dag ! Selvom disse klapstole egentlig var på vej til lossepladsen, besluttede jeg at de aligevel skulle have en chance mere og wupti så er to gode formål opfyldt, bare vent tilsidst er et tredie også gennemført, så det er hele tre ting!
Her er så de gamle stole der var på vej til lossepladsen. Så fandt jeg noget stof fra lageret og så ser stolene sådan ud:
Men der var jo en 3. ting, der kom ud af projektet?  Jo stoffet er et meget kraftigt møbelstof og der måttet flere forsøg til før jeg ramte den rigtige størrelse på stolenes betræk. Stoffet er nemlig overhovedet ikke elastisk. Resterne fra de første forsøg blev til en pude/hynde til en anden gammel stof, så er den også til holde ud at sidde i .

Nu kan sommeren bare komme an !!!!!!!!

2 kommentarer: