mandag den 3. december 2012

1. søndag i advendt

Jeg har ikke lavet adventskrans i år. Det er nærmere et snelandskab- og det ser sådan ud

Jeg holder nemlig meget af grankogle juletræerne, som mine drenge lavede i børnehaven. De passer perfekt her, sammen med de politisk ukorrekte rådyr fra Netto.  (pels er farvet kattepels)

Næste uge har vi jule afslutning i vores syklub og jeg har meldt mig til at stå for en lidt af underholdingen. Det har jeg forberedt i denne weekend:

 
 
 
Vi har aftalt at der skal flettes stjerne som dem der er vist en diy på hos Sofie Legarth Så jeg har fået ryddet lidt ud i julestoffer og andre rester. Sidst men ikke mindst var der lige en genbrugs klokkestreng, som fik nyt liv som luffer- det skal lige sys sammen og så er de klar til sneen

1 kommentar:

  1. godt du nåede at få lavet adventskrans,min er en færdig en i metal , hænge lidt pynt på 4 lys i lysholderen , " så er den hjemme på gården " desværre fik vi ikke tændt den i søndags ;-)
    spændende med de spændende flettede hjerter i skal lave på jeres juleafslutning

    SvarSlet