søndag den 3. januar 2016

Nye sokker

juleferien blev bl.a. Brugt på at strikke strømper. Ikke at det er noget særligt :-) Jeg har dog strikket disse strømper i en lidt speciel anledning og med et tilsvarende specielt mønster.

Som det måske kan ses er mønster på strømper inspireret af avis-trøjen fra Marianne Isager. Jeg har lånt en trøje af en bekendt og afluret mønstret og strømperne er en gave til en der snart kan kalde sig uddannet til bl.a. ar skrive i aviser. Gad vide om de også skal anvendes som gaveindpakning som vores farmor gjorde det ???


Sokkerne er strikket i tyndt garn fra Mayflower 1class hedder det. 


5 kommentarer:

  1. Hov - så kom du lige op på min blog-liste, det er godt nok længe siden, men jeg kan se, du har skrevet indlæg, så det må være en af de der mærkelige ting, der nogen gange sker på Blogger, for du har hele tiden stået på min liste.
    Rigtig sjov ide med de strikkede avis-strømper :)

    SvarSlet
  2. Orv de ser rigtig fine ud. Jeg mangler også et par sokker, så fedt lige at få lidt inspiration! Mayflower 1 class er et fint strømpegarn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at give inspirationen videre

      Slet
  3. De er mega Nice ... Jeg skal nok hellere købe mine strømper lave dem selv bliver vist ikke godt :-)

    SvarSlet