søndag den 27. marts 2011

gaver at give og gaver at få

Min bror og nevø inviterede til dobbelt fødselsdag. Min nevø blev  7 år og bløde pakker er ikke det mest spændende. Min bror derimod måtte begaves med en blød gave.

her er hvad det blev til, både en hård og blød pakke til hængekøjen, når den tid kommer.

Men jeg var også heldig og fik en gave min mor fandt denne bog i genbrug og den var til mig !



Der er opskrifter på dukker og dukketøj. Bamser, dyr og fugle. Jeg glæder mig til at afprøve nogen af opskrifterne. Læg mærke til bamsernes madkurv. Der er også opskrifter på en strikket limonade flaskeog på chokolade !.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker ugler...flotte gaver, og hvor lyder det skønt med den hængekøje.

    Go' søndag

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. En søndagshilsen til dig og din symaskine fra Kirsten.

    P.S.: Min mand er sønderjyde :)

    SvarSlet
  3. til gitte: Det har jo næsten været hængekøje vejr i denne weekend, men jeg var som nævnt andetsteds til udsalg, så jeg ved ikke om det var for koldt. Og til Kisser, så er der jo sønderjyder overalt, jeg er dog tilflytter 22 år er det blevet til indtil nu.

    SvarSlet