mandag den 4. april 2011

udsalg hos Ribe broderi og garn



Så var det dagen, hvor turen skulle gå til Ribe. I syklubben havde vi bestemt at vores sæssonafslutning skulle foregå i Ribe. Først skulle vi på udsalg hos Ribe´s broderi & garn. Så kunne vi få købt ind til næste sæsson med 40 % rabat. Efter vores indkøb spiste vi dejlig mad på kinesisk restauarant.
Her er mine indkøb:


En række røde patchworkstoffer til en vest.  Den opmærksomme læser har nok set at der også er en grøn..... Det var fordi vesten ville blive for pæn, hvis der kun var røde og sorte stoffer. Nu må vi se hvordan det ender, om det bliver en pæn vest, eller der kommer lidt grønt med. Det bliveret af efterårets projekter i syklubben.





Jeg var også nødt til at have den sidst halve meter af dette skønne stof, hvad er skal blive til ved jeg endnu ikke, men det er da smukt ?

Ugle stof














Men jeg var ikke færdig med at handle (40 % rabbat frister jo) så jeg købte også det bløde alpakka garn, det skal blive til en sweater til en jeg har kær..
Sanders alpakka
Og så fik jeg også købt noget garn til en cardigan til min kære Hr Øvig, men garnet var ikke i forretningen, så det blev bestilt. Den sidste sweater jeg strikkede til ham er over 20 år gammel, så det er vist på tide med en ny. Han ønsker denne model strikket i navia duo:
billede fra Navia strikhæfte nr. 3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar