søndag den 10. april 2011

patchwork tæppe

Mit patchwork tæppe trængte efterhånden til en rengøring. Det er mit første patchwork arbejde og det var med bævende hjerte at jeg proppede det i vaskemaskinen. Ville farverne smitte af, ville nogen af lapperne krympe. Tæppet består nemlig af nye og gamle stoffer og jeg har selvfølgelig ikke vasket de nye stoffer :-).

som det ses lykkedes operationen med vask

Jeg er ret glad for tæppet. Der indgår bl.a et dynebetræk som jeg selv har brugt dengang i 70érne. En orange broderet dug og et stykke gardin fra genbrug. Nye stoffer fra stof og stil, ikea og fakta. Det er da patchwork.

Og se vores purløg er kommet op !

1 kommentar:

  1. Godt det holdt til operation rengøring.

    Jeg havde dyner på snor i foregårs - og glemte dem. Og så kom stormen her hos os! Har fundet alle, de blev heldigvis på matriklen.

    God solskinsdag.
    Kirsten

    SvarSlet