mandag den 25. juli 2011

arward

Jeg har fået en arward igen, denne gang fra RAV OG KRAT. Jeg er meget glad for, at du har tænkt på mig. Men som jeg skrev da jeg fik arwarden fra Dimseriet er jeg ikke meget for kædebreve og den slags. Jeg er dog lidt dobbelt, da vi jo også har mulighed for at lære nogen nye bloggere at kende, se evt mit tidligere indlæg om arwarden .

Som modtager af denne award, følger der nogle regler med:

1. Man skal linke til den, man har fået denne award af. (er sket)
2. Man skal sende en award videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere. (se længere nede)
3. Man skal svare på 5 spørgsmål. (her springer jeg så ikke over denne gang)


 Spørgsmål 1.
Hvorfor begyndte du at blogge :
Jeg har gennem et stykke tid læst forskellige blogs og blevet inspireret til at starte på min store passion for forskelligt håndarbejde igen, efter at hus og 3 børn er kommet "godt i vej". Derfra var skridtet ikke så stort til selv at forsøge mig med mediet.

Spørgsmål 2.
Hvilke blogs følger du :
Jeg følger dem, hvor jeg bliver inspireret. Det er mest blogs, der handler om håndarbejde og loppefund, retro mv.

Spørgsmål 3.

Favoritfarver :  grøn og orange og lilla

Spørgsmål 4.
Favoritfilm.
  ser ikke mange film, men "Frygtelig Lykkelig" var god

Spørgsmål 5.
Hvilke lande ville du helst besøge og hvorfor :Ved ikke, næste sted bliver måske Island 

Som jeg har skrevet tidligere er jeg en af de kedelige personer, der hader kædebreve mv. så jeg sender ikke awarden  videre, som udgangspunkt tjekker jeg ikke hvor mange læsere de blogs jeg følger har.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar