onsdag den 21. december 2011

Knas og Quiz og frem med symaskinen

En hyggelig aften er ved at være slut. Så kunne julestofferne fra min gevinst fra sy afslutning omsættes. Tak for tips, det er indtil videre blevet til 4 stjerner. Så må vi se hvad der bliver af resten. Mens der var  Knas og Quiz i radioen blev min gevinst fra sy afslutning tryllet om. Radio programmet er forbundet med maksimal hygge for mig. Jeg mindes min barndom, hvor vi hørte programmet og gættede med og håbede på at vores telefonnummer blev udtrukket. Så var julen nær.

Tilbage til stjerneren så har jeg fulgt den DIY fra sofie legarth . Jeg synes de er blevet fine og passer fint ind i lysekronens pynt

flettet stjerne i julestoffer
.
stjerner og kugler i lysekronen
Så er der kun en dag til juleferien starter. De hjemmegjorte julegaver kan jeg af gode grunde ikke vise frem endnu, men måske kommer de i løbet af ferien.

3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Jeg var begyndt at spekulere på, hvornår det næste blogindlæg kom :)

    Jeg synes, dine stjerner er rigtig flotte! :)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. De er simpelthen så fine og dekorative:)

    SvarSlet
  3. Sjovt , jeg hørte og knas og quiz, alt imens jeg pyntede juletræ, manden min så tv, vi har ellers også altid hørt det program ,det er så hyggeligt, mon du kan huske Hjalmar Havelund og ann Britt ,tit lød det som om de lidt snaldret, jeg tror de smagte på snapsen...

    SvarSlet